Inverzni zasuvka 230V

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Únor 10 10:47:55 CET 2007

Mam v planu upravit instalaci napajeni nekterych nasich zarizeni tak, abych je mohl v pripade potreby napajet z elektrocentraly.
Protoze jsem zadnou takovou inverzni zastrcku nenasel, tak to mam vymysleno tak, ze pouziji normalni panelovou zastrcku pro napajeni spotrebicu
napr. http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=806-069&lk=&sk=&pict=&jaz=, ktera bude osazena v malem platovem rozvadeci s patricnym krytim. Stejne musim zajistit odpojeni od site v pripade napajeni centralou, tak tam bude jeste prepinaci rele spinane napetim z centraly.

JK