Jaka je pouzitelnost linuxu?

DavidS d.free@atlas.cz
Sobota Únor 10 10:26:47 CET 2007

Obávám se, že pokud chcete spouštět programy pro Windows přímo, bez
jakékoliv emulace, tak se bez Windows neobejdete. Existuje sice projekt
ReactOS (http://www.reactos.org), což má být jakási free varianta na
Windows, ale abych řekl pravdu, netuším na jakém základu je to postavené
a navíc je to ve velmi ranném stádiu vývoje, pro běžnou práci asi
nepoužitelné. DS