PIC16C56RC/P nahrada?

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Únor 9 21:02:07 CET 2007

MessagePouzivam HS mod i pro 4MHz krystaly, nicemu to nevadi, chodi to spolehlive i s krystaly, ktere byly v XT modu problematicke.
Danhard

  Takze migrace na 16F628 dopadla celkem OK, akorat me dostaly komparatory, furt jsem nemohl prijit na to, proc PORTA dela divy ;-)
  Jeste bych prosil o nazor na oscilator, mam tam xtal 3.5... MHZ a odebiram z OSC2 hodiny do HC125. Kdyz nastavim XT, tak na jednom starsim kousku 20MHz verze je to OK, novejsi 628A 4MHz ovsem produkuji podstatne mensi amplitudu, az na hranici pouzitelnosti. Je to mozne? Resenim je podle me nastaveni HS oscilatoru, kde je to OK - muze to necemu vadit? Podle tabulek by mel byt az od 8MHz. Podle me se jen zvysi namahani krystalu, jde o to jak to snese... Ovsem 16C56 co jsem meril, amplituda taky nic moc, divim se, ze to reprodukovatelne funguje.
  Nejak jsem nenasel instrukce TRIS a OPTION na 16F628 - fakt nejsou? (opcody vypadaji volne) TRIS by se hodil, nemusel bych prepinat banku.