Jaka je pouzitelnost linuxu?

Igor Cerny iro@xcross.cz
Pátek Únor 9 19:00:09 CET 2007

Ja celkem s uspechem pouzivam FreeBSD. Vse co potrebuji na nem udelam. Vetsina
Win programu se da spouste pod WINE. Bohuzel konfigurace neni zcela trivialni a
trva velmi dlouho. Pro napr UP mam jeden PC s OEM WIN XP a ridim je pres
vzdalenou plochu programem rdesktop. Je to proto ze pri pristupu na nektera
zarizeni zejmena RS232/USB (FTTDI) je problem ze knihovny pro unix nejsou
identicke s win.

Velmi ale zalezi k cemu pocitac pouzivate.

Igor