HIS - napětí proti zemi

Pátek Únor 9 15:50:04 CET 2007

Hezký den,

    však já jsem to také lehce špatně pochopila, jak ten systém vlastně
funguje. Dneska na to nebyl čas, ale už asi vím jak to má být zapojené.
Prostě na měřící svorky připojit jmenovité napětí a proti zemi dát odpor
při kterém má HIS reagovat. Potom už jen doladit trimr tak, aby opravdu
sepnul. Já myslela že se měří napětí, ale on se vlastně měří proud.

    Jinak na štítku mají oba HIS "B" i když se od sebe značně liší
provedením, ale zapojení mají stejné. Je to HIS v pouzdru
malorozměrového relé. Večer dám fotky na web, ale teďka nestíhám.

    Omlouvám se za hloupou otázku, to si tak občas někdo sedí na vedení ...

    P.s.: 1000 ohmů na volt pořád platí :)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186