Re: Když k vam prijde softwarova policie

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Únor 9 14:29:48 CET 2007

Musim se pripojitke kritice MS. Skola na ktere studuji zakoupila
licenci Academic Aliance (par don dostala ji darem - ale platit ji
musela). Tak jsem si vesele stahnul Widnows XP s jejich internetoveho
obchodu, vypalil na CD a pokusil se proves instalaci. A ejhle objevila
se nejaka prapodivna chyba (uz nevim jaka je to pul roku).  Nikdo
nevi, co dana chyba znamena a objevuje se najakemkoliv PC kde jsem to
zkousel. CD si znovu stahnout nemuzu (musel bych zadat o nejakou
vyjimku) protoze uz ho mam stazene. A na podpore MS zdeluji, ze
Academic Aliance nema narok na podporu (stejne jako OEM).
Takze pouzivam linux a jsem spokojen. Jedine co mi nebezi je Zoo
Tycoon 2 pro pritelkyni, ale co se da delat.

Honza K