Re: Když k vam prijde softwarova policie

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 9 12:17:55 CET 2007

To neni tak uplne pravda. Licenci porusis ani nevis jak. Ja mam
napriklad na masine desitky ruznych demo a zkusebnich verzi vsemoznych
programu, ktere sice po spusteni hlasi Evaluation period expired, ale
kdyby se slo bod po bodu licence tak by se treba dalo najit, ze
zapujceny program musi byt z pocitace odstranen ihned po skonceni
dohodnute doby zapujcky. A byl by problem a treba by me moh nekdo
obvinit, ze mam kradeny soft za miliony, coz se treba u 3D CADu stane
velmi lehce :-)

Jak to tak po sobe ctu, asi prestanu byt na chvili liny a ty trialy
radsi odinstaluju :-)))

Ales Prochaska