Re: Pájení na vlně - deska klasika + SMD

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 9 11:38:32 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 9.2.2007 od Vlada Andel:

> Jednotna orientace SMD soucastek pro vlnu? Ve firme kde mi letuji
> tistaky mi tvrdi ze to neni nutne, ale je fakt ze se obcas neco
> nezaletuje a vzdycky je to stejna soucastka :-) Andel

Kazda technologie pajeni (vlnou, pretavenim) ma sva specifika a tomu
musi odpovidat navrh plosneho spoje. Je dobre si o tom neco precist,
jinak pak prave dochazi ke sliti cinu na vlne, nezapajeni na vlne,
postaveni soucastek pri pretaveni, k velkemu mechanickemu pnuti apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz