FPGA Virtex - prakticke skusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Únor 9 11:03:03 CET 2007

Balu,

napisal som svoju odpoved skor na Tvoju poznamku a reci Tvojho kolegu o
tychto svaboch, snazil som sa Ti odovodnit preco nie je Virtex odolnejsi ako
Spartan. Ked chces mat istotu, tak si tam daj sekvencne zapinanie napajania.
Pokial ale chces konkretne poradit skus priamo support Xilinxu alebo news
comp.fpga (tusim nejako tak).

Andrej