RE: Elektrocentrála z Plusu

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Únor 9 08:48:50 CET 2007

Mám podobnou, a vzhledem k principu, asynchroní stroj buzený kondenzátorem na pomocné fázi, má centrála problém s jalovým proudem, odbuzujeji. A regulátor který by to dorovnal chybí.
Když to oběhové čerpadlo vykompenzujete kondíkem mohlo by to pracovat.
Lubor

----------
Od:	Filip Kotouček - MP Media s.r.o.
Odesláno: 	9. února 2007 7:47
Komu:	HW-news
Předmět: 	RE: Elektrocentrála z Plusu

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ing. Karel Matějíček
Sent: Thursday, February 08, 2007 11:19 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Elektrocentrála z Plusu

V páteční nabídce Plusu je elektrocentrála EINHELL 800W za 2500Kč. Uvažuji o možnosti
napájet s ní plynový kotel a oběhové čerpadlo v případě výpadku sítě. Případně by se dala
použít i jinde. Nemáte s podobnými nabídkami nějaké zkušenosti? Je to nepoužitelné? Při
dnešní dvouleté záruce snad musí něco vydržet. Potřebuji skutečně jen jistotu, že v případě
delšího výpadku neumrznu. Zatím jsem nic podobného nezažil, ale známí po nedávné vichřici
byli dva dny bez proudu.