oddelenie napajacich zemi

Du šan Dolež al duffa@inMail.cz
Čtvrtek Únor 8 23:08:12 CET 2007

Pokud byste netrval na tom modulu s ICL7107 (coz tedy pravda moc nepredpokladam, kdyz uz ho mate), tak jsem se kdysi nechal tady v konfere ukecat a udelal jednoduchoucky voltmetr s PIC, tam tento problem samozrejme neni. Zapojeni je primitivni, 16F818 primo budici displej v multiplexu a reference 4.096V s TL431. Shodou okolnosti jsem k tomu tenkrat jeste v ramci testu pripichl LM335 s operakem, merilo to kupodivu docela presne. Akorat je to cele jenom polotovar bez navrzeneho tistaku, ja to tenkrat poskladal jenom na kontaktnim poli. Ale zase by to mozna vyslo levneji nez ten modul.

Dusan Dolezal