HIS - napětí proti zemi

Čtvrtek Únor 8 21:05:20 CET 2007

Hezký večír,

    zítra na to juknu a dám vědět.  Myslím že to je HIS3 ale ruku do
ohně za to nedám. A nereaguje ani na 60V DC proti zemi ... to zase vím
určitě, protože jsem to zkoušela.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186