oddelenie napajacich zemi

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Únor 8 20:04:13 CET 2007

Zdravim,
vyrabam teplomer s pouzitim LM35, pricom zobrazenie ma byt LCD voltmeter
modul PM-129A (to je ICL7107 v zakladnom zapojeni).
Napajane to ma byt zo sietoveho zdroja, ktory som vyrobil z
trafa/mostika/7809. Ako som vsak zistil, problem je ze ten modul
nefunguje, ak je zaporny pol jeho napajania spojeny so zemou. Proste
chce mat oddelene zeme napajania a meraneho signalu.
Tak by som sa rad opytal, ci mi na to oddelenie potrebujem trafo s dvoma
sekundami a dva usmernovace/7809 atd., alebo mozem pouzit ten isty
sekundar a potom dva usmernovace/7809 atd.
Obavam sa, ze to bez tych dvoch sekundarov nepojde.
Diky.
Peter Tesar.