rozobranie krokoveho motoru.

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Únor 8 14:30:42 CET 2007

Vlada Andel napsal(a):
> Kdybych to rozebiral ja, uz bych to asi nedal dohromady a to by bylo
> podstatne zhorseni vlastnosti :-))) Jinak kdyz rozeberete magneticky obvod,
> muze zeslabnout magnet. Ale zalezi jak ktera slitina a treba feritu by to
> nemelo vadit vubec.
> Mam tady ss motor s tistenou kotvou, zvedavost je velika, ale taky je na nem
> napsane nerozebirat. Tak to zatim respektuju.
> Andel

No problem je hlavne v tom, ze hodne motoru ma ten rotor slozeny z
plechu jen volne nasazeny na sebe - prej se to da snadno po sobe
soupnout a prej uz neni ziva sila co to srovna. Ale zadnej jsem
rozebranej nemel - myslim tim tedy nejake normalni. Mam tu jen jeden
Pacific Scientific, ktery byl podle vseho rozebrany a sice chodi, ale ma
mnohem vetsi rezonacne a vic drnci.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info