Vyber notebooku - znovu

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Únor 8 10:37:47 CET 2007

Omlouvam se, ze jsem neodpovedel driv, ale nebyl jsem u PC. Odpoved je
vycerpavajici, jen k ni neco maleho pridam.

Plusy tu jsou vycisleny dobre, pridam par minusu:

- pocitove trochu forove vyresene panty, displej nedrzi fest, ale celkem
dost pruzi, jsem zvedavej, jak dlouho to vydrzi. Holt dan za nizkou cenu a
plastove telo.
- na muj vkus celkem mizerna klavesnice, obcas je problem stisknout mezernik
(a vlasne vsechny dlouhe klavesy, proti beznym zvyklostem tam maji ten
mackaci cudl pod hmatnikem jen jeden, a to vcetne mezerniku), klavesnice je
pri psani i celkem hlucna (kdyz programuju v noci, tak je to celkem dost
slyset).
--- za prohozeni Fn a leveho Ctrl bych vyrobce nakopal. Trvalo dost dlouho,
nez jsem si zvyknul, ted zase neumim psat na velke :)
- sitovy konektor na prave strane, tedy tam, kde ma clovek mys. Trochu pak
ten kabel prekazi.
- nastaveni pameti pro grafiku bych rozhodne uvital, bohate by mi stacilo
32MB.
- mam 1GB pameti, ale organizovana je jako 2 512MB moduly, coz zdaleka neni
pro upgrade idealni.
- u me verze 100GB disk, ale "jen" 5400 otackovy, momentalne 34 stupnu :), u
meho predchoziho (Dell 810, bohuzel sluzebni) byl sice 80GB, ale 7200,
rozdil je znat. Nejak si nedovedu predstavit, ze by se mi tam libilo jen
4200 otacek (mam to jako hlavni pracovni PC).
--- priserne rozlozeni Home, End, Insert, Delete
+ prijemna cena i vybava, za ty penize (v soucasne dobe cca 19kKc) to
vsechno prekousnu. Ale stacilo by malo a byl by o mnoho lepsi (to se tyka
predevsim te klavesnice a jejiho rozlozeni)

Pavel Kutina