Dotaz na zkusenost s bezdratovu komunikaci

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Čtvrtek Únor 8 10:10:20 CET 2007

Dobry den,

ja si myslim, ze na to by sa hodili moduly ZigBee. Napriklad XBee od
MaxStream: http://www.maxstream.net

Otazka je, kde ich zohnat. Viem, ze ich maju u DigiKey, ceny zacinaju od
15 Euro:
http://catalog.digikey.com/scripts/partsearch.dll?Detail?name=XB24-AWI-001-ND
http://catalog.digikey.com/scripts/partsearch.dll?PV=65647;keywords=xbee;FV=

Vie niekto, ci sa daju zohnat tieto moduly v CZ/SK aj niekde inde?

Richard Kaliciak