[OT] Manualy ke starym mainboardum

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 7 22:56:45 CET 2007

Bohužel tam není. Těch 100k jsem přehnal, je to Total Hardware 1999 - Jumper
settings for 18655 devices

Obsah:
Motherboards
Hard Disk / Floppy Controllers
I/O
Memory cards
Graphics cards
Sound/Multimedia
Optical drives (CD)
Tape drives
Modems, Telephone/ISDN
Network Cards / Devices
Harddisks

Dokonce to má i jakousi free šiřitelnou 6MB verzi, ale protože na tom cdčku
mám i další věci (hw book, předpisy) tak se mi tam tenkrát prostě už
nevešla.

S tím plottrem vám držím palce, schlumberger je jen nějaká nálepka, musíte
zjistit co je ve skutečnosti zač - asi OCÉ. Komunikuje ale stejně nejspíš
aspoň HPGL
http://www.driverforum.com/printer3/1280.html
http://www.driverforum.com/printer/9009.html