MHU103 dokumentace

Středa Únor 7 16:57:17 CET 2007

Hezký den,

    prosím, nemá někdo dokumentaci k této požární ústředně ? Myslím něco
více než je návod pro obsluhu což je příloha požární knihy. Jde mi o
vnitřek. Jedna naše ústředna pořád spadává do poruchy (Náhradní zdroj)
ale ten vypadá docela dobře, i když baterie nejsou už nejlepší. Pokud se
rozsvítí tato porucha a já pak stisknu "Zvýšené dobíjení náhradního
zdroje" tak se porucha ztratí a objeví se za několik dní. Vypadá to na
baterie, ale možná je to i někde jinde.

    Na webu jsem nenašla nic, krom jedné slovenské stránky, kde však
chtějí nějakou registraci.

    Byla bych moc vděčná, s dokumentacemi je to vůbec potíž. A kdyby
někdo měl ještě papíry od ASE5 nebo EK ... No to asi těžko :)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186