Zdroj 12V 0 - 5 (10)A s max ucinnosti a zivotnosti do rozvadece?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Únor 7 14:05:43 CET 2007

Po te co jsem dokreslil rozvody do sveho domu jsem zjistil, ze mam po
baraku spoustu poziracu energie vyuzivajicich 12V a u kazdeho je nejaky
fujtajbl adapter (alarm, ridici pocitac, topeni, vetrani, LAM switch)
Docela bych to vse napajel z jednoho zdroje, predpokladam, ze to bude
energeticky ucinejsi reseni a pokud pridam 12V baterku tak i zalohovane
reseni.
Otazka zni z jakeho, pozadavek je maximalni ucinnost a zivotnost v radu
mnoha desitek let.  Nevim zda pulsni nebo klasicky, ani zda koupit neco
hotoveho nebo si to ubastlit sam z toroidu a linerarniho (step down)
stabilizaotru?

Poradite?

Dekui
WS