zapinani tuneru >PIC?!!

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Únor 7 12:08:47 CET 2007

Ono se da napsat zadani, poslat mi ho e-mailem a pockat, az prijde
postou vyprogramovany PIC :). Neni to zadarmo, pro jeden kus pro sebe se
to asi moc nevyplati, ale nakonec je to tak hodka prace (se vsim okolo)
a tu Vam nikdo za neco takoveho pod 500 asi neda, pokud to neudela jako
charitu :).

Takze pokud MCU clovek umi, je to prima, je to levne, je to hned. Pokud
ne, muze se mu vyplatit to udelat jinak a nebo si rekne, ze za tyhle
penize si dnes uz ani nenakoupi jidlo na vikend, par hodin vymysleni
neceho s tranzistory stoji take penize, i kdyz nemusi po vecerech byt
videt, a necha si poslat soucastku na zakazku. Zalezi proste na tom, co
kdo umi a jak ma kdo drahy cas a jak si ho vazi.

Zadne reseni - od tranzistoru az po MCU, nebo az po objednani na
zakazku, se neda pausalne zavrhnout, kazdemu se muze hodit jine reseni.
Nekdo si rad pohraje, nekdo se rad neco nauci a nekdo radeji udela neco
co umi nekomu jinemu a necha si to co neumi udelat zase nekym jinym. V
CZ, kde si kazdy dela vsechno pokud mozno sam a setri se takovym
podivnym zpusobem, ze prodelavaji vsichni, se to asi spatne vysvetluje,
ale verte mi, ze kdyby kazdy misto vseho delal to co umi a tim mel
penize na to co neumi, zilo by se nam vsem mnohem lepe.

--
Jiri Bezstarosti