Jaký C kompiler (AVR)

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Únor 7 11:51:34 CET 2007

Opravdu jsme zkouseli demo verzi Codevisionu a GCC v obou rezimech.
Nicmene Codevision mel v demo verzi omezenou velikost programu, tudiz
jsme byli nuceni zkouset pouze kratky program. U maleho programu se
ovsem muze stirat rozdil optimalizace dle rychlosti, ci velikosti, tudiz
se mohl tehdy tento test jevit jako neobjektivni. Nicmene kolega, ktery
v assembleru pracoval (programoval) nekolik let, rohodl, ze z tohoto
testu vysel lepe Codevision (viz duvody,ktere jsem popsal v predchozim
mailu).
Necham na Vas, co a jak pouzijete, muzu Vam ovsem plne doporucit
zkompilovat kratky kod s pouzitim vsech typu prikazu C (napr. vetveni -
podminene a nepodminene skoky, procedury atd.) v obou techto programech
a pote porovnat vysledny asm. Snad Vam dosazeny vysledek pomuze v
rozhodovani :-))). Preju hodne zdaru, Martin.

Ing. Martin Moštěk
vývojový konstruktér
MESIT přístroje spol.s.r.o.
Sokolovská 573