Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Únor 7 07:47:27 CET 2007

Zkusim to doma pohledat, urcite o tom take vysel nejaky clanek v Elektoru
myslim tak pred dvema roky.

Tady v praci jsem nasel na disku jen nejaky svuj prvotni VisualBasicovsky
pokus o komunikaci, a zda se, ze se tomu posle portem jen "/?!CRLF"
(samozrejme bez tech uvozovek) a ono to posle zpet otevrena data v textove
citelne podobe. Hodnoty portu jsou v tom 300, e, 7, 1
cili rychlost 300Bd, suda parita 7 datovych a jeden stopbit. Jeste si nejak
matne vzpominam, ze ten opticky signal je invertovany oproti normalnim
logickym hodnotam (asi aby dioda ve vysilacich nemusela svitit ve stavu bez
komunikace).

Jakub Serych