Re: OT:Sice není pátek, ale nechtěl jsem čekat

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 6 22:37:41 CET 2007

 6.2.2007, 22:32:54

Vzpominam ze jako kluk jsem delal pokus (podje nejake knizky), kdy
jsem mel v okruhu zapojeny uA-metr plochou baterku a dve kovove
desticky cca 1 cm od sebe. Pokud se mezi destickami podrzela zapalena
sirka, rucicka uA-metru se trosku pohla, tak o zlomky uA. V te knizce
to bylo popisovano jako dukaz toho ze plamen ionizuje vzduch a ten pak
trosku vede.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz