OT: Delphi problem

iko iko@kamarad.cz
Úterý Únor 6 14:33:30 CET 2007

Podla mna to funguje, hned po vasej sprave som to skusil:

begin
  Timer1.Enabled:=true;
  Form2.ShowModal;
end;

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
begin
  Form2.ModalResult:=mrYes;
end;

Timer1 ma interval 5000ms. Po kliknuti na gombil Button1 mi vyskoci
Form2 a potom po 5 sekundach mi zmizne.

Funguje. Chyba bude zrejme niekde inde.