jak uspat IDE disk v USB supliku

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Únor 6 10:21:11 CET 2007

To bylo mysleno jako automaticke vypnuti. Zapnuti vzdy rucne. Vzhledem k
tomu, ze ja napr USB disk pouzivam jako zalohu, tak skutece nemusi behat
dele ... .

Jinak ta utilita by me zajimala ????

I kdyz ja mam mozna disk pripojen ze zdroje a jen ridici siganly pres usb.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 06, 2007 8:22 AM
Subject: Re: jak uspat IDE disk v USB supliku

Kdyby se ten disk vypinal pokazde co 5s nejede tak by sel brzy do kytek .

Ja u meho PC mam utilitku, ktera umi vypnout napajeni z USB portu a
tim vypne i disk .

Jak je to u boxu s externim napajenim a jeste pichle do ADSL modemu to
nevim , ale tam se asi clovek nedostane na nejakou nizkou uroven
komunikace .

snehulak