jak uspat IDE disk v USB supliku

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Únor 6 08:15:13 CET 2007

Ja mam suplik USB s vypinacem, odpoji natvrdo napeti. Jinak to asi na USB
neodposlechnete, ono se komunikuje porad. Spis bych monitoroval ledku od HDD
a kdyz nesviti tak 5 sec, tak vypnul.

U supliku porad odchazej vetraky .... , kdyz by se s tim neco dalo delat ?

Jirka
----- Original Message -----
From: "Drobisz Henryk" <drobisz@okd.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 06, 2007 7:15 AM
Subject: jak uspat IDE disk v USB supliku

Dobrý den,
pro občasnou zálohu dat jsem si vymyslel toto - vyhrabal jsem starší IDE
disk,dokoupil USB šuplík, složil a pichnul to do ADSL modemu.Vše se
rozeběhlo jak má, ale k mému překvapení se disk nezastaví. Od té doby nemám
klid. Zjistil jsem, že pokud disk má ext. napájení točí se furt, nezáleží
zda-li je zapichnut do usb. Napadlo mě, žebych monitoroval dění  na usb
sběrnici a podle toho zapínal napětí pro disk. Neřešili jste již podobný
problém anebo neexistuje nejaká jiná cesta jak uspat disk.
Henryk Drobisz