Re:[Fwd: Re: Za kolik se prodava PMI-80]

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pondělí Únor 5 14:55:33 CET 2007

Tak to ja si s Sharpem ted uz zase znovu hraju :-)

Az budu mit trochu vice casu, chci k nemu udelat ctecku SD karet s ATMegou a Xilinxem, kde budou ulozene obrazy floppy disku.
Programkem se vybere, ktery obraz se ma otevrit a karta se bude chovat, jako by tam byl pripojeny FDD s onou disketou.

Zatim mi tedy Sharp bootuje z ATMEGY (ta ted momentalne jen emuluje ROMdisk).

Jeste se mi zalibil ENC28J60 - a TCPIP pro Z80 uz vymysleli jini...

Vasek