RE: asm - násobení konstantou
Marek Pavlu
pavlu@HWserver.cz
Pondělí Únor 5 10:52:19 CET 2007
Zdravim,
Kdepak tezka matematika, to jsou zakladni binární pocty:) a bez nich se moc
dobre vyjit neda:(.
Ja jen upozornuji, ze w ma jen rozsah 0 - 255 a tak maximalnio cislo, aby
vam nepretekl w registr je 4.
Osobne bych vam doporucil zahodit 16F628 a v GMku pridat asi tak dvacku a
misto 16f628 si koupit priste PIC18F1220.
To same s asm, je dobre to umet, ale neni nezbytne nutne v tom psat:).
Takoveto veci v C neresite a muzete okamzite pouzit promenne s 16 nebo 24
bity...
Navic optimalizaci zde uvedenou s bitovym posunem a odectem lze provest i v
C...
C lze ziskat od Microchipu zadarmo k MPLABu.
S pozdravem,
Marek Pavlu
// -----Original Message-----
// From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
// On Behalf Of Cizek.Milan
// Sent: Monday, February 05, 2007 10:16 AM
// To: HW-news
// Subject: RE: asm - násobení konstantou
//
// No ja si umim predstavit jen postupne pricitani, vsechno ostatni je
// uz tezka matematika. :) Co je shiftle? Mysleno jako posun o bit?
//
// > ------------ Původní zpráva ------------
// > Ted me donapadlo, ze to vlastne je puvodni W 6x shiftle minus
// puvodni W 2x
// > shiftle. To by snad nemuselo byt tak slozite implementovat.
// >
// > Jakub Serych
// _______________________________________________
// HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
// Hw-list@list.hw.cz
// http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list