opticka zavora na 5m

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Neděle Únor 4 12:04:58 CET 2007

Na 5m mi to bez problemu fungovalo s SFH506-36 a NE567 pro detekci
prijimaneho signalu. To bylo na strane prijimace. Na strane vysilace
jsem mel 555 jako generator naladenou na kmitocet cca 36kHz,  na stejny
kmitocet je potreba nastavit ten fazovy zaves NE567. Vsechno jsem to dal
do trubky, aby na to nesvitilo slunicko. Pokud to neni pro nejake high
end aplikace v zabezpecovaci technice, takovato jednoducha modulace
staci. Jeste doplnim, ze na vysilaci stranu chce dat diody s co
nejmensim vyzarovacim uhlem a omezit to alespon tou trubkou, lepe v ni
ulozenou cockou. Mel jsem tam tri a spinal je pres tranzistor. Byl to
takovy astl, takze schema bohuzel nemam. Podobna vec kterou jsem zkousel
je toto:
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART1421-Detektor-priblizeni.html

S pozdravem

Jan Puhony