Rabbit3000 - RCM37OO

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Únor 3 11:53:28 CET 2007

Zdravim,
zabyva se zde nekdo moduly od rabbit semiconductors? Resim tu "jednoduchy" sample program, a ne a ne ho rozjet :( Zkousel jsem se ptat i na foru rabbitu, ale trochu to tam vazne. Kdyby mel nekdo zkusenosti s temito zarizenimi, prosim:

zkousim rozjet jejich sample prevodnik ethernet<->serial serialexa.c a ne a ne ho rozjet. Jede mi jen jednou stranou, ze prevadi data pouze ze smeru ethernetu, ale kdyz poslu neco po seriovem portu a posloucham na TCP tak neprijmu nic. Zjistil jsem, ze funkce na precteni velikosti vstupniho bufferu nejak nepracuje.

Mate nekdo zkusenosti?

S pozdravem Martin ;)