Články paralelně.

Pátek Únor 2 12:43:09 CET 2007

Hezký den

    zrovna jsem doplňovala "baterky" do teploměru s hodinami a všimla
jsem si, že jsou tam oba články zapojené paralelně. Je k tomu nějaký
rozumný důvod a nebo je to prostě proto, že skříňka je na dva články a
tak se tam dva dají a spojí se paralelně ? Já si myslím že se pak články
rychleji vybíjejí. Mám pravdu a nebo ne ?

    Přístroj je koupený v GMku, má LCD a maličkou spotřebu. Články jsou
LR44.

    Děkuji za odpovědi

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186