Posunutie DC urovne pre AD prevodnik

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Únor 1 19:19:23 CET 2007

Vstupni signal je zobrazeny an obr.57 v datasheetu AD9446 a ta AD8139 taha trochu lepe k napajecimu napeti pri singl. +5V napajeni.
Danhard

> no ja si tiez myslim ze je to 3.5 +/-0.8. V datasheete ale stale operuju s cislami 1.6 a 3.2. Zatial sa mi nepodarilo dojst na to
ako to sudruhovia z usa mysleli. Mam tam AD8138 a pripraveny vstup na posunutie Vcm, len zase podla datasheetu AD8138 som mal pocit
ze nebude pracovat uplne optimalne. V kazdom pripade mi velmi promptne odpisali z AD ze mam pouzit ADA4938-1. Podla chybajucich
informacii mam pocit ze je to uplne novy produkt, ktory prave testuju v labaku a na trhu bude nevedno kedy :-) Ma ale nizsi sum ako
1LSB co myslim nebol pripad AD8138.
> Este to musim prepocitat, ale vyzera ze bude mozne prejst na AC vazbua informacia bude prenasana na 20MHz nosnej. Takze moj
oblubeny transformator a este ziskam lepsie sumove paramtre lebo bude stacit nizsi zisk IF zosilnovaca.