Výroba DPS s folií z GESu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 1 14:44:19 CET 2007

Používám (a mám ještě malou zásobu):
Centropen 7937 F OHP (asi 0,5)
Centropen 2636 F OHP 0,6

Obě dělají na mědi čáry cca 0,35mm, s úpravou hrotu žiletkou pak cca 0,2mm.
0,5 a 0,65 mm rozteč je na neupravené pero moc málo, s upraveným se už dá
ale málo vydrží. Pokud možno, při návrhu nedělejte šikmé čáry,jsou škaredé
(asi díky zaokrouhlovacím chybám převodního softu).

Přesný postup převodu bitmapy do HLGL i s ukázkami jsem sem kdysi posílal,
ještě to tam je:
http://home.tiscali.cz/cz021224/
http://home.tiscali.cz/cz021224/hpgl/

----- Original Message -----
From: <jirka7a@seznam.cz>

Par desek jsem s tim dělal. Ovšem nijak to nenahradí fotocestu. Na rozteč
2.54 mm to je ok, možná i něco protáhnout mezi. Možná někdo začne, že s tím
dělá kdo ví co, .... . Problém je fix. Nenašel jsem nic vhoné ... spíše
přesného. Taky když máte nějakou předlohu, tak jí musíte předělat do HPGL.
Upravil jsem k tomu nějaký soft, ale taky to nebylo ideální.