Re: Výroba DPS s folií z GESu

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Únor 1 13:05:00 CET 2007

Pred pul rokem jsem zachranil Aritmu 0512 pred vyhozenim.
Jeste nebyl cas si s ni hrat, jen jsem zbezne vyzkousel jestli se hejbe.
Da se do toho nacpat primo deska FR4?
Mate nejake podrobnosti jak pripojit k PC, pripadne jak vyzkouset jestli
posloucha?

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 01, 2007 11:57 AM
Subject: Re: Výroba DPS s folií z GESu

Zdravím dalšího plottristu :-D

Ano, plotřík je nejlepší na prototypy nebo kroužkovou malovýrobu. Je to hned
(od ukončení návrhu za hodinu máte vyleptanou desku) a bez starostí o tom
jestli nějaký spoj nemá vlasové přerušení. Desku neomývejte, skvěle se na tu
fixu pájí.

Blbé akorát je, že počet plotříků je omezený, zatímco počet prottristů je
rostoucí. Kdybych si kdysi velmi dávno nekoupil v prodejně rušící se tesly
XYčko za 200 na hraní (naštěstí jsem si s tím už pak nehrál), tak bych na
elektroniku asi jenom vzpomínal.

Tož vám teda držím palce abyste ho sehnal, chlape!