Výroba DPS s folií z GESu

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Únor 1 11:04:29 CET 2007

Dobry den,

v uplynulych dvou tydnech jsem ze zvedavosti vyrobil 2 plosnaky
nazehlovaci folii (A4 za 12Kc z Compa, koupena asi pred 5 lety,
druha, zrejme stejna, koupena pred mesicem). Slo to bez problemu, na
prvni pokus.

Plosnak jsem nenahrival zehlickou, ale opalovaci pistoli, nicmene mam
za to, ze v tom zadny velky rozdil nebude. Take mi u prvniho plosnaku
zustala cast toneru na folii, ale leptani dopadlo skvele bez jedine
retuse fixou. Leptal jsem pomalym FeCl3. Toner drzel na desce mnohem
lip, nez fixa -- jeho odstranovani (nemel jsem nitroredidlo) bylo
opravdu narocne.

Zapisovac jiste muzete pouzit take, ale tonerem dosahnete asi lepsi
presnosti. Ja mel na obou deskach nejake SO14 a hlavne SOT25 s
pruchodem mezi nozickami, dopadlo to prekvapive dobre. Zehlicka je
stara ETA, knoflik take na dve tecky.

ZdraviM.P.