Posunutie DC urovne pre AD prevodnik

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 1 10:41:30 CET 2007

potreboval by som nejaku dalsiu inspiraciu, resp. nezavisle nazory :-) Potreboval by som jednosmerne pripojit prevodnik AD9446 ku vstupnemu signalu. Bohuzial prevodnik ma common mode voltage asi 3.5V a znizit sa neda (so znizovanim Vcm sa vyrazne zhorsuju parametre) a zase operaky, ktore su vhodne na jeho budenie nezvladaju tak vysoke napatie na vstupe. Otazka teda je co s tym :-) Posunut DC uroven by slo, okrem diod ma momentalne nic lepsie dostatocne rychle nenapada. Diody samozrejme nikdy nebudu rovnake takze to prinesie nejaky DC offset do merania. Nejake lepsie napady? Pozadovana sirka pasma DC-40MHz, cas ustalenia na 14 bitov tak do 17ns.
Najradsej by som tam dal transformator a informaciu samploval na nosnej 20MHz, tam su ale zase ine problemy :-)
b.