RE: Výroba DPS s folií z GESu

Sovják Lumír lumir.sovjak@o2.com
Čtvrtek Únor 1 08:57:19 CET 2007

Zdravim,
obcas take pouzivam zazehleni toneru.
Jako podkladovy papir pouzivam nosny papir od samolepek,
tiskne se na hladkou stranu. (samolepky sundam, pouzije se jen ten nosny papir)
Desku cistim praskem na nadobi,
motiv prilepim kousky samolepek, aby se to nemohlo hybat.
Na trochu novin polozim desku,
nahoru dve vrstvy latkove pleny (nebo uterku),
zehlicka na tri tecky,
radeji nejezdim,
jen prikladam, pokud je deska vetsi, tak prikladam na ruznych mistech.
Docela dost pritlacim.
Celkem asi minutu na kazdem miste.
A ted zmena, sup s tim do mrazaku.
Necham nekolik minut zchladit a pak to jde krasne odloupnout.

Lumir.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Radek Kasal
Sent: Wednesday, January 31, 2007 8:26 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Výroba DPS s folií z GESu

Doporučil bych změnit:
1)nečistit smirklem, ale jen pomocí prášku na nádobí. A nebo vůbec nečistit, mně se ukázalo, že na osmirkované mědi drží toner podstatně hůře.
2) klidně dejte až 3 puntíky, bavlna, pokud se toner nebude přepalovat
3) já dam folii na studenou desku, zatížím žehličkou přes rozložený papírový kapesník asi na 1min. S citem zatížit, případně lehce přeject. Je třeba vyzkoušet. Přehřátí či vysoký tlak se pozná rozplácnutím čar přez mezery.
4) sundavám když je vlažná
5) já používám podkladový papír co je pod samolepky či samolepící tapety a šlape to také dobře.

Radek

> Od: leguanolog@seznam.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 31.01.2007 17:47
> Předmět: Re: Výroba DPS s folií z GESu
>
>Jeste byste mohli doplnit, zda je rec o modre nebo bile folii. Ony se
totiz prekvapive dost lisi. A take jak dlouho cca folii zahrivate.