miniaturní tiskárna

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Čtvrtek Únor 1 08:16:46 CET 2007

Zdravim.
Potreboval bych nejakou malinkou tiskarnu, pomoci ktere bych mohl tisknout
stravenky. Dival jsem se na netu na tiskarny k pokladnam, ceny sice nejsou
nejmensi ale ma to ten problem, ze  to bude na chodbe a nekdo to driv ci
pozdeji ukradne, pokud to nebude pevne prisroubovany. Nasel jsem
minitiskarnu od Telesis (http://www.telesis.cz/prislusenstvi/f2-main.htm)
pro tisk uctenek za telefony. Je perfektni ze je plechova, pridelana pevne
na zed a uctenky lezou spodem a cena nejakych do 3000,-. Potreboval bych LAN
rozhrani nebo RS232. Nevite o necem podobnem? Telesis sam nevi zda je vubec
jeste ma.

Zapletal Martin