SkyStar2, DVB Dream a sekundarni monitor

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Pondělí Prosinec 31 21:45:48 CET 2007

Pak je jedine stabilni reseni mysettopbox.tv
zda se slozite ,ale neni az tak pravda , vyzaduje
ovsem extra Pc , ono pod win jsem nenasel nic
stabilniho. Jmenovany projekt lze testnout
jako boot z Cd a pak se rozhodnout zda hw vyhovuje,
pak dat hdd a instalovat , je to i docela slusna skola
linuxu ktera se muze hodit. Testoval jsem to
a je to docela dost použitelne a jsou tam funkce
o kterych se muze dreamboxu nebi ipboxu jenom zdat,
a to mam enigmu zvladlou totalne. (na ip i dream)
Radim