Re: OT poplatky za lekaře a recepty

hfmcons hfmcons@o2active.cz
Pondělí Prosinec 31 08:57:45 CET 2007

Je pravděpodobné, že od zítřka budou lékaři pacienty léčit podstatně
"usilovněji" a pokud budete muset podstoupit operaci srdce, bude to nejspíš
na poměrně delší dobu. Žádný jiný efekt zatím nevidím, ale utěšuju se tím,
že jsem dlouho nebyl u očaře ;-), i když by mi asi taky řekl něco podstatně
jiného než letos.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  Pokud jde o hadani se s lekarem, aby mi predepsal ten ci onen lek - vite,
  jsem programator, a ne lekar. Pokud mi muj lekar rekne, ze pujdu na
operaci
  srdce, jinak by dalsi CMP mohlo mit podstatne horsi nasledky, tak se nim
  nebudu hadat a pred i po operaci budu delat to, co mi rekne. Stejne tak
jako
  ja s uzivateli nediskutuji o tom, jake objekty ci databazove struktury
  pouziji pro reseni jejich problemu. Tomu se rika profesionalita a reforma
  zdravotnictvi by mela umoznit profesionalum, aby ze soucasnych sracek
  udelali system, ktery bude fungovat. Aspon v to doufam.

  Howgh.

  JiriF