OT: mBank

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Prosinec 31 14:26:42 CET 2007

Zadost 26.11., kuryr 19.12., ucet plne aktivni 28.12.
Je to trochu na dlouho, to uplne nedali, asi takovy zajem na
zkartelovanem trhu nikdo necekal...

Zatim mam odeslane prvni penize, jeste tam nedosly (cekam po novem
roce, sporka deklarovala pro doruceni letos odeslani do 27)

Ad forum - to bue tak, ze o pozitivni zkusenost se podelim se dvema
lidma a o negativni s deseti (tisici na foru).
Nektera temata jsou dost zumpa ale to je spousta internetovych for,
kam muze prakticky kdokoliv

KR