male cerpadlo

azehw azehw@volny.cz
Pondělí Prosinec 31 14:05:44 CET 2007

Kolik těch kytek máte?
Někde jsem viděl velejednoduchý zalévátor. Jenže neobsahuje CPU ani GPRS,
ani čerpadlo :(
Je to plastová flaška plná vody, obrácená hrdlem dolů, které končí po
hladinou vody v misce pod květináčem...hladina klesne, trochu to zabrblá a
je to. Nepotřebuje baterie, UPS ani síť...
AZE

----- Original Message -----
From: "Luboš Rückl" <lubos.ruckl@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 31, 2007 12:20 PM
Subject: Re: male cerpadlo

Neodpovim na polozenou otazku, ale mam jeden namet.
Skoda, ze jste si ten komunikator uz objednal. Mozna byste si ted vybral
jiny:
http://www.levelna.cz/index2.php?obsah=xczp-gb060300H
pripadne:
http://www.levelna.cz/index2.php?obsah=xczp-gb060500H (totez, ale s GPRS).
Musim rici, ze funguje velmi dobre a moznosti nastaveni jsou opravdu velke.
Zkuste si nainstalovat Control Panel a pohrat si s nim.
Treba je ale ten "Jablotron" prece jen lepsi, ja ho neznam.

--
Lubos Ruckl