SkyStar2, DVB Dream a sekundarni monitor

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Prosinec 31 12:58:29 CET 2007

Dobry den,
DvbDream je vubec nejak poruchovy SW (me obcas z nepocopitelneho duvodu uklada z TS pouze audio bez videa - fyzicky proste v souboru neni pritomne), i kdyz ma pro mne prijemnejsi ovladani a nejake uzitecne funkce navic oproti ProgDVB, ktery pouzivam k plne spokojenosti..kde ho zavrete, tam se priste opet otevre, takze zkuste jeste ten..

Hroch