mBank

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 31 11:06:13 CET 2007

Dobre, takze si dejte na zacatku roku do banky na cisty ucet 1000 a nebo
treba 10000 kacek (proste nejakou takovou castku) a na konci roku si
vyzvednete co na tom uctu je. Predpokladal bych, ze banka je tady od
toho, ze kdyz nevim co s penezi, tak si je tam ulozim a tim nebudou
ztracet hodnotu, tedy ze co vyzvednu bude mit minimalne stejnou hodnotu
(ze za ty penize po case ulozeni koupim stejnou hodnotu zbozi) jako za
to, co jsem vlozil. Ale je tomu tak ? Zkuste zasit tu samou castku do
slamniku. Ze by daval slamnik lepsi uroky a nebo ze by mene pri zrani
mych penez mlaskal ? Smutne srovnani, ne ?

Vy mi pujcite 100Kc s tim, ze Vam za tyden vratim 92Kc (2Kc Vam dam jako
urok, 10Kc jsem si nechal za to, ze jsem Vam dovolil mi pujcit) ? Mozna
jo, protoze si reknete, ze je to kamos a kacky neresime, at si kilo
klidne necha a neblbne s takovyma hovadinama. To kilo klidne dam
kamosovi jen proto, ze si o nej rekl a kdyz si reknu ja, nevim o nikom z
kamosu, kdo by vubec zavahal (treba kdyz si kupujeme s kamosem svacu a
nekomu chybi drobne), ale kdyz to vezmete jako priklad, vec je snad jasna.

--
Jiri Bezstarosti