male cerpadlo

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 31 10:32:59 CET 2007

zdravim,
vcera som bol na navsteve u stareho znameho a celkom ma inspiroval.
Kedze mam rad kvety a zaroven vela cestujem musim stale niekoho prosit
aby sa o ne staral kym nie som doma. Takze som si objednal
http://www.jablotron.cz/automatizace.php?pid=products/gd-06 a chcem si
postavit malu ustrednu ktora po zaslani smsky poleje :-)
Pozeral som nejake akvaristicke cerpadla na vodu, nasiel som nieco okolo
500,-. Viete ma nakopnut este aj inym smerom? Daju sa pouzit aj nejake
ine lacne cerpadla? Napriklad zo stieracov zo skodovky? Alebo nieco ine?
Zatial som cerpadlo z auta nevidel takze neviem ako vyzera, ale mam
pocit ze bolo namontovane priamo ako sucast nadrzky.
Este k tomu prilepit senzor vlhkosti, teploty a hladiny vody v nadrzi a
to bude posusnanicko :-P
b.