HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pondělí Prosinec 31 09:44:22 CET 2007

S nčím podobným jsem se bil u zákazníka tak pět let dozadu, měl tam
gangbang v seriových portech, bohužel nebylo možné odjet a řešení
odladit jinak. SW, který jsme měli volal COM1 nebo 2, soft, který
používali oni zase natvrdo přímo adresoval. Přídavná karta vytvářela
COMy nějak 11 a 12, adresy úplně random. Stačilo pár minut v registru a
všechno přeházeno dle potřeby. Nicméně to bylo pro widle. Pod DOS, asi
bych zauvažoval, jestli ta karta nebude mít nějaký manažer, který
nastaví přímo ji.

T.V.