HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Prosinec 31 09:28:25 CET 2007

On Sun, Dec 30, 2007 at 10:18:52PM +0100, Petr Simek wrote:

> Dobry den
>
> mam ted nove PC s boardem Abit IP35 a ke svemu prekvapeni jsem zjistil
> ze to nema COM porty. Nevite jestli existuje nejaka HW karta (asi do
> PCI) ktere by fungovala jako HW COM1 (prip COM2) ? Chtel bych aby to
> bylo na standartnich 0x3f8 (0x2f8) portech, aby mi to makalo bez problemu
> i se starym programem pod DOS6.22
>
> S pozdravem

Existuji radice (napr. Kouwell KW-222N-2, nebo Kouwell 223), jak je
to s podporou dosu nevim, ale myslim, ze by nemel byt zas takovy problem.

(Jinak, nekde jsem uz videl i radic na PCI-E 1x, coz muze byt vyhodne u nekterych
desek, ze by tim clovek usetril volny PCI port..)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net