OT: Mikroplatby

Pondělí Prosinec 31 08:09:23 CET 2007

Hezké ránko,

    nechci vypadat jako pracovník ČSOB, ale:

1. rychlý systém jsem měla na mysli vlastní aplikaci IB
2. převod mezi účty ČSOB někdy trvá jen několik minut, podle denní doby
3. výběr z bankomatu se sice nezaúčtuje hnedka, ale je vidět v
blokacích, navíc se okamžitě promítne do disponibilní částky.
4. zprávy na telefon chodí jako šifrované (tedy mohou)
5. potvrzení o platebním příkazu lze poslat jako emailem, tak SMS
6. Kreditní karta ČSOB (ta skutečná) je běžně použitelná na internetu
7. jediné plus systému ČS jsou ta PDFka, to uznávám

    Kdo se chce podívat jak systém vypadá, tak jsem na
www.sasa.monty.cz/TMP/ dala čtyři obrázky sejmuté z obrazovky. Takhle
systém vypadá dneska. Dříve to bylo trochu jiné a ne tak dobré, ale nyní
již dlouho je takováto podoba.

    Věřím, že se nebudeme dále hádat. Pokud někomu systém nevyhovuje,
nemusí jej přeci používat. Já jen chtěla říci, že některé banky pošlou
potvrzení i na více emailů a nebo SMS...

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186