HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Prosinec 30 22:49:54 CET 2007

Resil jsem stejny problem, ale neuspesne. Lze to dohledat v archivu teto
konference nekdy v lete t.r.
Desky COM na PCI maji adresy jinde, programy pro Windows je najdou, ale
programy pro DOS ne.
Nakonec jsem si kvuli tomu jedinemu programu pro DOS nechal stare PC s W98.
Kdybyste presto na nejakou fintu jak ty adresy premapovat prisel, podelte
se.