[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Neděle Prosinec 30 22:15:26 CET 2007

No zatim jsem dohledal, ze se pro topeni pouzivaji kapaliny na bazi
xxxpropylenglykolu, ktere snad nejsou jedovate - nasel jsem FRIX a
FRITERM, cena skoro stejna - IMHO dost vysoka :-( Zase ale jedovaty
ethylenglykol nebude to prave, kdyz pes nebo deti budou olizovat
automaticke odvzdusnovaky, z kterych obcas neco ukapne ;-) Taky nemam
jasno v koncentraci, asi by stacilo, aby to treba zkrystalizovalo ale
neposkodilo vymenik, rekl bych, ze odolnost do -10 by mela stacit.... ->
Michat tak 1:3 ??? To bych potreboval odhadem 40l, no nazdar...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Sunday, December 30, 2007 10:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

 30.12.2007, 21:58:43

 Vsechno jsou to nejake X-glykoly + trocha aditiv. Glykolu je cela
rada, lisi se jedovatosti, korozivnim pusobenim predevsim na hlinik,
rozsahem teplot, a cenou. Pro ruzna tep. cerpadla a kolektory je
nejakej special, prodava se pod obchodnim nazvem "solaren".  Ale kterej
z tech mnoha je pro vas nejlepsi to nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz